دومین وبینار آموزشی بیماران نقص ایمنی و خانواده ها ١٤٠٠/٥/١٤

دومین وبینار آموزشی بیماران نقص ایمنی و خانواده ها در تاريخ پنجشنبه ١٤٠٠/٥/١٤ساعت ١١/١٥-١٠با حضور گروهی از بیماران و خانواده آنان برگزار شد.

 

ابتدا مدیرعامل موسسه سرکار خانم سالک ضمن سلام و خوش آمدگویی و تشکر از بیماران و خانواده ها بابت شرکت در وبینار، هدف از برگزاری وبینار را آموزش و افزایش سطح آگاهی بیماران درباره بیماری های نقص ایمنی و مشارکت و همفکری با آنان درباره مسائل و موضوعات مرتبط با بیماران نقص ایمنی عنوان کرد. سپس با معرفی سخنران وبینار، سرکار خانم دکتر ناهید آریائیان، دکترای تخصصی علوم تغذیه با گرایش ایمونولوژی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشیار گروه تغذِيه دانشگاه علوم پزشکي ايران برنامه ادامه پیدا کرد. سپس خانم دکتر آریائیان سخنرانی خود را با موضوع تغذیه سالم و الگوهای صحیح غذایی آغاز و در ادامه درباره انواع گروههای اصلی غذایی، هرم غذایی، بشقاب غذای سالم و میزان مصرف هر یک از گروههای غذایی توضیحات مفصلی ارائه کردند. در ادامه به مدت ۱۵ دقیقه به سوالهای شرکت کنندگان در وبینار پاسخ داده شد.
سپس در بخش “قصه زندگی من” خانم “صدیقه رمضانی” به عنوان فردی موفق در برخورد با بیماری نقص ایمنی، خلاصه ای از سرگذشت خود را بیان نمود و اینکه چطور توانسته با شرایط سخت بیماری خود کنار بیاید و به زندگی موفقی دست یابد. هم اکنون خانم رمضانی با وجود ابتلا به بیماری نقص ایمنی، بعنوان یک بانوی موفق و یک هنرمند واقعی در زمینه های مختلف هنری از جمله بافت تابلو فرش همراه با همسر و فرزند عزیزش از زندگی خوب و آرامی برخوردار است.
نهایتاً وبینار در ساعت ١١/١٥به پایان رسید و از بیماران و خانواده ها دعوت شد با مشارکت بیشتر در وبینارهای بعدی بتوانند بیشترین استفاده را از این امکان بنمایند.

دیدگاه شما: